βΔЄƘĦƳƲИ'Ƨ ƜƖҒЄƳ
Quote Bloglist Entry Follow

Kpop not kdrama
Korea sekarang makin menjadi - jadi . Maksudnya , kpop kdrama , macam macam lah . Ada yang jenis buat buat suka korea ni . Duk layan kdrama selalu . Menyampah lah wei . Bukan menyampah apa , tak payah bangga kononnya cakap minat korea . Faktanya , hang taktaw apa apa pasal kpop or kdrama . Seriously !! Ramai yang jenis macam ni . Bila someone duk heboh pasal korea , ada la yang menyibuk macam tahu semuanya . Kalau tak tahu , buat tak tahu jelaa . Ramai kpopper luar sana tak suka orang bersikap macam ni . Kebanyakan kpopper , tak layan kdrama . Yang layan pun cuma yang memang tengah hangat hangat kat pasaran . MESTI KORANG PELIK BACA POST NI KAN? HAHA AYAT BERBELIT . AL MAKLUMLA , SAYA TAK PANDAI NAK CERITA . APA YANG SAYA TULIS , HANYA SAYA YANG FAHAM . KALAU AWAK PUN FAHAM , MUAH I LOVE YOU BABY :*
Satu lagi, kalau minat kpop or kdrama, tolong jangan bangga. Bangga sebab minat dan tahu banyak hal pasal dorang? Mengucap lah. Minat biasa biasa takpe ni sampai bangga . Hish ingat agama la wei.


Assalamualaikum. Nama aku puyi. Aku bukan blogger yang tegar


cbox


HISTORY

Credit
Skins by Hafiz Zulakfly fully edited by Naylii . Helpful By


Social