βΔЄƘĦƳƲИ'Ƨ ƜƖҒЄƳ
Quote Bloglist Entry Follow

Aku lemah
Quotes

Assalamualaikum and good night. Hampir ke mornight pulak. Maaf, sesi luah perasaan pada malam ni.

Aku tak percaya pada sesiapa even kawan baik sendiri. Sebab nowadays, tak ada sesiapa pun yang boleh dipercayai. Aku tak kata lah kawan baik aku ni tikam belakang tapi susah mereka nak faham perasaan aku. Dan kalau aku cerita pada sesorang pasti akan ada seorang lagi yang tahu. Ada jugak yang pandai simpan rahsia tapi dia tak betul-betul support aku.

Kalau la kawan baik aku baca ni, pasti dorang berasa hati dengan aku. Maaf, aku lansung tidak berniat sebegitu. Aku tak percaya sesiapa pun. Ramai kawan aku ada, dan bila rapat dengan sorang, nak je aku cerita masalah aku. Tapi aku fikir feature. Shes not my best friend jadi apa-apa pun dia boleh buat macam cerita kisah aku pada orang lain. Or else, dia mungkin akan anggap apa jenis lah aku ni.

Aku hilang dua orang dalam hati aku. Yang sorang tu, selalu buat aku happy setiap masa. Tapi aku kena lepas dia atas sebab aku tak boleh selalunya begitu dengan dia. Kawan aku suka dia. So aku taknak dianggap kawan makan kawan. Banyak lagi masalah dalam otak ni. Dalam hati ni. Dalam diri ini. Tak mungkin lah aku nak luah dekat sini segalanya. Masalah isnt small matter. From problem, people judge us.

Yang atas tu aku cuma cakap aku tak percaya manusia. Sebab aku pun tak percaya pada diri sendiri. Aku jauh dari Allah. Ya Allah..... Kosongnya aku rasa jiwa ni. Allah tempat aku mengadu. DIA yang memahami. DIA yang dapat membantu.


Assalamualaikum. Nama aku puyi. Aku bukan blogger yang tegar


cbox


HISTORY

Credit
Skins by Hafiz Zulakfly fully edited by Naylii . Helpful By


Social