βΔЄƘĦƳƲИ'Ƨ ƜƖҒЄƳ
Quote Bloglist Entry Follow

Banyaknya habuk. Kenapa banyak sangat ni?
Beautyful *~*

gambar tiada kaitan. tapi awesome kan. cc: weheartit



Assalamualaikum and hi. Habuk apalagi kalau bukan habuk blog puyi ni. Kesian. Lama sangat dah tak post apa-apa. Masuk 2015 ni mungkin setahun kot tak post. Haih harap tak macam tu la.

Kenapa setahun? 2015 adalah tahun penting buatku sebagai pelajar sekolah. Ha teka teka. Haha SPM uolls. Macam tak percaya. *gosok mata* *hantuk kepala kat dinding* *tampar pipi* ok fakta bahawa puyi bakal menghadapi spm pada tahun 2015. Tik tok tik tok.

Doakan kejayaan puyi dan puyi doakan kejayaan awak awak semua. Muah sikit. Puyi ambil sains dan teknologi. Maknanya sembilan subjek. Pada awalnya *why so formal baby* ambil pure science but since I tak yakin dengan biology, i drop dan tukar ke ictl. Huh apa pun orang nak cakap pasal ictl, idec sayang. Rezeki tu Allah yang bagi ye. Jangan lupa tu. Malas nak taip. Nak pergi buka buku sejarah pulak. KAH KAH KAH ini semua tipu. Masih tak sedar diri ni. Ya Allah berikanlah aku rajin pada tahun 2015 dan buangkan nafsu malas dari diriku ini. Kurniakanlah aku otak yang bijak. Berikanlah aku kejayaan dalam spm dengan keputusan 9A+. Amin:')


Assalamualaikum. Nama aku puyi. Aku bukan blogger yang tegar


cbox


HISTORY

Credit
Skins by Hafiz Zulakfly fully edited by Naylii . Helpful By


Social