βΔЄƘĦƳƲИ'Ƨ ƜƖҒЄƳ
Quote Bloglist Entry Follow

Surat untuk kawan
Fly like a bird

Kawan, aku minta maaf untuk semua salah silap aku dekat kau. Aku minta maaf sebab takdapat jadi seorang kawan yang baik untuk kau tapi aku cuba. Sungguh. Aku cuba sedaya upaya aku untuk jadi kawan yang terbaik untuk kau. Kawan yang selalu ada tak kira waktu susah mahupun senang.

Kawan, maafkan aku dengan perangai ego aku ini. Aku susah nak terima nasihat kau bagi. Aku suka bangga diri walhal aku tak ada apa-apa pun. Aku suka buat kau sakit hati. Aku selalu nak bercanggah pendapat dengan kau. Aku tak pernah nak terima apa yang kau cakap sebab aku rasa aku selalu betul dan kau selalu salah.

Kawan, maaf sebab aku cemburu tak tentu pasal. Marah tak tentu pasal. Merajuk tak tentu. Patut ke aku cemburu buta sebab kau rapat dengan orang lain. Kau tak layan aku. Padahal tu semua kata hati aku yang bongkak ini. Aku tahu sebenarnya kau cuba untuk buat aku jadi seorang yang istimewa. Kau cuba untuk tak endah aku bila kau dengan kawan yang lain.

Kawan, aku janji akan jadi seorang kawan yang baik. Aku janji tak buat perangai yang boleh buat kau rasa bersalah. Aku janji takkan buat kau sakit hati. Aku janji tak ego lagi. Aku janji akan dengar apa kau cakap. Aku janji tak sombong dengan ilmu cetek yang aku ada. Aku janji akan buat kau rasa istimewa kawan dengan aku. Aku sayang kau kawan. 


Assalamualaikum. Nama aku puyi. Aku bukan blogger yang tegar


cbox


HISTORY

Credit
Skins by Hafiz Zulakfly fully edited by Naylii . Helpful By


Social